dinsdag 9 maart 2010

Tegenvaller...

Gisteravond teruggevlogen naar Nederland met het idee 3 weken vrij te zijn. Kan ik me lekker ontspannen en me rustig voorbereiden op de sim in Istanbul... dacht ik


Vandaag dinsdag!

Vanochtend gebeld door de maatschappij dat ik aanstaande donderdag om 23:30 begin te simmen in Frankdurt :S:S:S
Wordt je niet vrolijk van en wat we ook gezegd hebben, het mocht niet baten. Net een dure ticket gekocht naar Nederland voor 230 Euro. Mocht ik vanochtend 210 Euro neertellen voor een enkeltje Frankfurt. Dat is nog niet eens een probleem vergeleken met het feit dat ik dit totaal niet aan zag komen.

Ik heb ook het gevoel dat ik niet genoeg heb kunnen studeren als ik wilde, maar hier moeten we het mee doen.

Vandaag naar het aviationmegastore geracet ( 140 km + >1 uur in de file gestaan) Terugweg ook alleen maar file:S Maar we hebben een cockpit poster weten te scoren...

Het zal mij benieuwen hoe het allemaal zal lopen. Zal het een afslachting worden of zal het meevallen???? Ik weet het iig nog niet. Daar kom ik de komende dagen wel achter...

Veel tijd om tussendoor te bloggen zal ik niet hebben denk ik...

Adios...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten