donderdag 4 maart 2010

Back to HOLLAND

Maandag a.s. mag ik weer even naar Nederland. Komende zondag hebben we een examen van de theorie, waarna ik maandag ochtend naar Istanbul vlieg voor de Mock up training. Hier zullen we ditching procedures toepassen.

Na deze training heb ik 3 weken vrij voordat ik de simulator in mag duiken in Istanbul. Dus heb ik vandaag maar een ticket geboekt naar Nederland.

3 April heb ik mijn eerste simsessie en op 14 April het examen. Base training zal ook weer op zich laten wachten, aangezien de laatsten van onze groep in de eerste dagen van Mei pas klaar zullen zijn met simmen.

1 opmerking:

  1. Mussy kan je mij misschein contacteren? Ik heb een aantal vragen als je dit goed vind. burak.kunu@gmail.com! Ik wacht op een mail van je. (burak . kunu @ gmail . com)

    BeantwoordenVerwijderen