maandag 8 februari 2010

First JOB!!!

De kogel is door de kerk, ik ben aangenomen als co-piloot bij een Turks chartermaatschappij in Turkije. Uit veiligheidredenen (wellicht dat de maatschappij meeleest) zal ik geen namen noemen.

Ik mag samen met een vriend uit Nederland op de Airbus A320 en A321 vliegen. Het oorspronkelijke plan was om op de Boeing 737 te gaan, maar door een tekort op de Airbus zijn we ingedeeld op de Airbus.
Komende woensdag vlieg ik naar Turkije. Eerst een dag naar Istanbul, waar ik een vriend op ga zoeken. De dag erna vlieg ik door naar Antalya, waar we Maandag 15 februari aan de grondschool van de type training gaan beginnen.

Het zijn hele spannende tijden en ik heb er ontzettend veel zin in. Zolang het gaat zal ik een weblog bijhouden. Reacties zijn zo nu en dan welkom, weet ik tenminste waar ik het voor doe...

Tevens zal ik uitgebreid verslag proberen te doen van mijn Type rating.
Groetjes Mussy....
Airbus 320, daaronde A321, wat in feite een verlengde
A320 is. Daaronder de cockpit van dit toestel.









2 opmerkingen:

  1. Congrads Mussy! Suc6 met de opleiding.
    grtn,
    G E R T

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf mussy. Ga er wat van maken daar in Antalya.
    Je zit tenslotte in de mooiste regionen van Turkije. Krijg weer zin..... Wordt het ook je basis ??

    Gr.

    Roy

    BeantwoordenVerwijderen